Onze diensten

Advies over huisdieren

We hebben niet van alle diersoorten verstand maar kunnen altijd doorverwijzen naar een betrouwbare expert. Voor vragen over gangbare huisdieren, bijv. katten en honden hebben we een hoop kennis binnen ons team, en we scholen continu bij. Lees HIER meer.

Voorlichting over huisdieren

Lees HIER meer over een weloverwogen en goed doordachte aanschaf en over het verantwoord houden van dieren.

Chipcheck

Wij hebben meerdere chipreaders, die we ook uitlenen. Lees HIER meer

Ondersteuning noodzakelijke dierenartskosten

In bepaalde gevallen, en onder bepaalde voorwaarden, bieden wij steun aan bij dierenartskosten. We zijn een kleinschalige stichting en kunnen elke aanvraag persoonlijk in behandeling nemen. Lees HIER meer informatie over deze dienst.

Bemiddeling bij herplaatsing vanuit huis

Zoek je een ander thuis voor je dier maar wil je liever niet dat het dier naar een asiel moet? Lees HIER meer.

Dierenvoedselbank voor minima met huisdieren

Binnen regio Drechtsteden verstrekken we voer en andere dierbenodigdheden aan diereigenaren die in financiële nood zijn beland. Lees HIER meer informatie over deze dienst.

Wat kan jij doen om mee te helpen?

Iedereen kan ons helpen. Het hoeft niet altijd met geld te zijn (mag wel :-) ) maar het kan ook op andere manieren. Lees HIER verder.

Blogpagina

Hier delen we onze ervaringen en overpeinzingen, leuke verhaaltjes en gedichten.

Klik HIER om naar onze BLOG-pagina te gaan.

ANBI status en Dierenlot Beneficiant

Stichting Dieren Steun is aangesloten bij Stichting Dierenlot en daarmee een erkend beneficiant.

Stichting Dieren Steun heeft de ANBI status

Doneer via de QR-code
Website design&beheer: Ginet Balistreri
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin