Bemiddeling bij herplaatsing vanuit huis

We kunnen geen garantie geven dat je dier binnen korte tijd een nieuw thuis vindt, maar we doen ons best op deze manier te helpen. Wil je in aanmerking komen voor onze bemiddeling? Stuur dan een mail naar info@stichtingdierensteun.nl

Voorwaarden voor bemiddeling van de SDS:

- Het dier moet je eigen dier zijn, of in andere gevallen moet er schriftelijke toestemming zijn van de eigenaar om het dier ter adoptie aan te bieden

- Alle belangrijke medische gegevens moeten gedeeld worden

- Honden en katten moeten gechipt en goed geregistreerd zijn. Wij kunnen hier desgewenst bij helpen

- Katten moeten gesteriliseerd of gecastreerd zijn

- Contact verloopt tussen geïnteresseerden en eigenaar. Eigenaar is verantwoordelijk voor een juiste herplaatsing. We kunnen desgewenst adviseren hierbij.

- Er wordt een uitgebreide omschrijving van het dier aangeleverd en duidelijk fotomateriaal

Momenteel zoeken onderstaande dieren nog een thuis

Lieve dierenvrienden, wie wil alsjeblieft helpen?

Zina

We zoeken een ander huisje voor dit lieve hondje Zina genaamd. Zina is een kruising Chihuahua-JackRussel van bijna 7 jaar jong. Ze is gesteriliseerd en gechipt en verder helemaal gezond. Zina's vrouwtje is niet meer in staat goed voor haar te zorgen vanwege gezondheidsproblemen. Zina heeft veel aandacht nodig en wandelingen/training buiten. Ze heeft een vorm van angst-agressie. Dat wil zeggen dat ze snel bang wordt bij prikkels en dan defensief kan reageren. Een gediplomeerd hondengedragsdeskundige is hiermee aan de slag gegaan met succes, en heeft een behandelplan/training voor haar uitgedacht. Echter is dit geen haalbare kaart voor Zina's vrouwtje vanwege haar lichamelijke conditie. Het is zo zonde, want met de juiste training, en de juiste benadering, kan het gewoon goedkomen met Zina's gedrag, en dat zou voor Zina zelf ook geweldig zijn. Wie het wil proberen met Zina, kan in contact komen met de gedragsdeskundige die Zina kent, voor het advies en de tips die zij heeft. Het vrouwtje van Zina heeft het best zwaar met dit moeilijke besluit en wil graag kennismaken met geïnteresseerden alvorens herplaatsing toe te zeggen. We zoeken voor Zina een rustig, stabiel thuis. Het liefst zonder kleine kinderen of andere dieren. Voor meer informatie brengen we je graag rechtstreeks in contact met de huidige eigenaresse.

Contact via: info@stichtingdierensteun.nl of 0633133891 of via een persoonlijk Facebook of Instagram-berichtje (Stichting Dieren Steun)

Door naar: CHIPCHECK

Website design&beheer: Ginet Balistreri
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin